måndag 11 juni 2012

Thomas Möller - Farid Sgarafuddin - Gerty Holst - Elisabeth El Hagi-Persson - Göran Lundahl - Länsrätten i Skåne













Farid Sgarafuddin

Hur har denna horunge kunnat slingra sig ur Kebab-kiosken eller Taxibolaget? Vad har han sålt ut?, vems arsle har han sugit för att hamna i samma klubb som fascist-pedofilerna?

Från 2011: Jag är 52 år gammal, gift och har två barn som är 20 och 17 år gamla. Jag kommer från Iran och har bott i många olika länder under min uppväxt pga min fars arbete som diplomat. Jag sitter i regionfullmäktige och som förste vice ordförande i patientnämnden, är även andreersättare i riksdagen.




















Gerty Holst

Gerty Ulla-Stina Johnetta Holst, 1939-11-04. Norregatan 4 E, Hörby. Sverigedemokrat, obildad, enuffsaid.


Elisabeth Persson El-Hagi





Elisabeth Victoria Beathrice Christine Susanna Persson El-Hagi, 1951-02-19. Lorensborgsgatan 4 B lgh 2101, Malmö. Sambo: Galal Mustaf  El-Hagi, 1976-01-27.















Göran Lundahl med pedofilen Maria Larsson

















John Carl Göran Lundahl, 1965-05-30. Harpasset 1 Lund.

http://www.divshare.com/direct/18258199-56c.pdf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar